- NOWA KOLEKCJA - Odkryj Nasze Breloki Jednorożca

Twój koszyk jest obecnie pusty.

Dlaczego nie spróbować jednego z tych produktów ?

Polityka Zwrotów

ZWROTY

----
Nasza polityka trwa 14 dni. Jeśli minęło 14 dni od daty zakupu, niestety nie możemy zaoferować Ci zwrotu lub wymiany.

Aby zakwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów produktów nie może zostać zwróconych. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty lub czasopisma nie mogą być zwrócone. Nie przyjmujemy również produktów do użytku intymnego lub sanitarnego, produktów niebezpiecznych, gazów lub płynów łatwopalnych.

Inne przedmioty, które nie mogą być zwrócone:
* Karty podarunkowe
* Oprogramowanie do pobrania
* Niektóre produkty zdrowotne i higieny osobistej.

Aby dokonać zwrotu, musisz przedstawić nam paragon lub dowód zakupu.

Proszę nie zwracać zakupu do producenta.

Istnieją pewne sytuacje, w których tylko częściowy zwrot pieniędzy zostanie przyznany: (jeśli dotyczy)
* Książki z widocznymi śladami użytkowania.
* CD, DVD, kaseta VHS, oprogramowanie, gry wideo, taśmy lub płyty winylowe, które zostały otwarte.
* Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony, lub ma pewne części brakuje z powodów, które nie wynikają z błędu z naszej strony.
* Każdy przedmiot, który jest zwracany po upływie 14 dni od daty dostawy.

ZWROTY (JEŚLI DOTYCZY)

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego towaru, wyślemy Ci wiadomość e-mail potwierdzającą jego otrzymanie. Poinformujemy Cię również o naszej decyzji dotyczącej zatwierdzenia lub odrzucenia Twojego żądania.
Jeśli Twoja prośba zostanie zatwierdzona, zwrot pieniędzy zostanie przetworzony i w ciągu kilku dni zostanie automatycznie przelany na Twoją kartę kredytową lub oryginalną metodę płatności.

OPÓŹNIONE LUB BRAKUJĄCE ZWROTY (JEŚLI DOTYCZY)

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze swojego zwrotu, sprawdź najpierw swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową, ponieważ może wystąpić opóźnienie zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
Następnie skontaktuj się z bankiem. Często jest wymagany czas przetwarzania zanim zwrot zostanie zaksięgowany.
Jeśli po wykonaniu wszystkich tych kroków, nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem info@krolestwo-jednorozca.pl.

PRODUKTY Z WYPRZEDAŻY (JEŚLI DOTYCZY)

Zwrotowi podlegają tylko produkty w regularnej cenie. Niestety, przedmioty z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.

WYMIANA (JEŚLI DOTYCZY)

Wymieniamy artykuł tylko wtedy, gdy jest on wadliwy lub uszkodzony. Jeśli w takim przypadku chcesz wymienić go na taki sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres info@krolestwo-jednorozca.pl.

PREZENTY

Jeśli zwracany produkt został określony jako prezent w momencie zakupu i został wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt na prezent o wartości równej wartości Twojego zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu, bon upominkowy zostanie do Ciebie wysłany pocztą.

Jeśli przedmiot nie został określony jako prezent w momencie zakupu lub jeśli osoba obdarowująca wolała najpierw otrzymać przedmiot, a później przekazać go Tobie, wyślemy zwrot pieniędzy do osoby obdarowującej, która będzie wiedziała, że zwróciłeś przedmiot.

WYSYŁKA

Aby zwrócić produkt, musisz wysłać go pocztą na adres, który wyślemy Ci e-mailem.

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki w celu zwrotu produktu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszty przesyłki zwrotnej zostaną odliczone od kwoty zwrotu.

W zależności od Twojego miejsca zamieszkania, czas potrzebny na otrzymanie wymienionego produktu może się różnić.

Jeśli wysyłasz przedmiot o wartości przekraczającej 75 USD, powinieneś rozważyć skorzystanie z usług firmy kurierskiej, która umożliwia śledzenie przesyłki lub zakupić ubezpieczenie przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwracany produkt.