FAQ
Dostawa
Mam zły adres dostawy, co mogę zrobić ?
Nie martw się, jeśli Twoja paczka nie została jeszcze wysłana, wyślij do nas maila na adres info@krolestwo-jednorozca.pl z poprawionym adresem i numerem zamówienia.
Pragniemy zaznaczyć, że jakakolwiek zmiana po wysłaniu paczki jest niemożliwa.
Jak długo trwa wysyłka mojego zamówienia ?
Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 3 dni roboczych, a Ty otrzymasz e-mail potwierdzający wysyłkę.
Jaki jest czas dostawy ?
Przetwarzanie zamówienia, produkcja produktów i dostawa (OFEROWANA) trwa od 7 do 21 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić, że otrzymasz swoje zamówienie tak szybko, jak to możliwe, bez uszczerbku dla jakości naszych towarów.
Co się stanie, jeśli nikogo nie będzie w moim domu w czasie dostawy ?
Nie martw się, kurier wrzuci Twoją paczkę do skrzynki pocztowej, jeśli jest ona wystarczająco mała. Jeśli paczka była zbyt duża lub przewoźnik nie miał dostępu do skrzynki pocztowej, paczka zostanie podrzucona do najbliższego centrum pocztowego.
Dlaczego moja paczka została zwrócona do Ciebie ?
Jeśli podałeś błędny adres lub nie odebrałeś przesyłki na poczcie w wyznaczonym terminie, paczka zostanie odesłana do nas. W takim przypadku będziesz zobowiązany do skontaktowania się z nami, abyśmy mogli odesłać Ci przesyłkę. Będziesz wtedy odpowiedzialny za koszty zwrotu.
Moje zamówienie nie jest kompletne, czy to normalne ?
Jeśli zamówienie obejmuje kilka pozycji, możliwe jest, że zostaną one wysłane osobno w zależności od dostępnych zapasów i magazynów wysyłkowych.
Jako środek ostrożności, zdecydowaliśmy się przenieść nasze zapasy do różnych magazynów, aby uniknąć całkowitej utraty naszej produkcji w przypadku klęski żywiołowej lub innego poważnego wypadku.
Nie martw się, Twoja paczka wkrótce do Ciebie dotrze.
Zwroty, wymiany i anulacje
Czy mogę zmienić moje zamówienie ?
Tak, pod warunkiem, że zamówienie nie jest "w trakcie realizacji".
Czy mogę anulować moje zamówienie ?
Jest całkowicie możliwe, aby anulować swoje zamówienie! Jeśli jest ono już w przygotowaniu, musisz najpierw odesłać nam produkt, abyśmy mogli dokonać zwrotu pieniędzy.
Nie wahaj się skontaktować z naszym zespołem poprzez e-mail: info@krolestwo-jednorozca.pl. Nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby sprostać Twoim wymaganiom.
Czy mogę zwrócić towar, jeśli mi się nie spodoba ?
Zwroty przyjmujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Prosimy jednak pamiętać, że przyjmujemy zwroty tylko produktów w idealnym stanie i w oryginalnym opakowaniu.
Koszty wysyłki będą na Twój koszt.
W celu dokonania zwrotu prosimy o kontakt mailowy na adres: info@krolestwo-jednorozca.pl
Refundacje
Jak długo trwa zwrot pieniędzy ?
Zwroty trwają około 7 dni, jeśli zamówienie zostało złożone za pomocą karty kredytowej. Zwroty będą natychmiastowe, jeśli zamówienie zostało złożone za pośrednictwem systemu PayPal.
Nie otrzymałem jeszcze zwrotu pieniędzy, czy to normalne ?
Jeśli nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy po 14 dniach roboczych, skontaktuj się z naszym zespołem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@krolestwo-jednorozca.pl
Inne pytania
Nie otrzymałem emaila potwierdzającego moje zamówienie, czy to normalne ?
W tym przypadku, pierwszą rzeczą, którą należy zrobić, to sprawdzić pocztę śmieciową i spam.
Jeśli nadal nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem zamówienia, skontaktuj się ze mną mailowo podając swoje imię i nazwisko, adres dostawy i numer telefonu.
Kontaktowy adres e-mail: info@krolestwo-jednorozca.pl
Partnerstwo
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących partnerstwa, prosimy o kontakt na adres e-mail: info@krolestwo-jednorozca.pl